Alla inlägg under september 2011

Av sara - 28 september 2011 16:15

Det är 17 år den du försvan från oss

Det är lika jobbigt nu som då

tänker offta på dig Eva

Önskar att du fick vara hos oss i gen


 

Av sara - 25 september 2011 13:29

redan söndag helgen har gott fott

i går var mamma och jag på katthemmet här i bollnäs på loppis det fassa mycket att titta på jag hitta en liten tekanna  

är bra att ha ny när man börjat att dricka massa te i gen så man håller värmen :)

Var jätte många fina katter som dom hade man önskar att man skulle kunna hjälpa dom alla men det räker med min två älsklingar som jag har här hemma.

min lila kille Gizmo är från ett katthem

 


I dag har man varit en sväng till ica och postat ett paket som en hade vunnit på tradera av mig men blir så ireterad på posten man tittar på doms listor över port och tycker att man har tittat rätt men när jag kom till posten i går fick jag en jäkla jobbig överasknig portot på min paket var mer än det dubbla :( så nu har man fott maila dom som har köppt av mig och be om mer pengar skänns jätte jobbigt men vad skall man göra. hoppas dom inte blir för arg på mig så dom sätter negativt på mitt tradea man vill ju inte ha dåligt rykte då vill ju ingen köppa av mig längre.

jag skällv har budat på en Dukan bok spm jag hoppas på att jag skall vinna får se i kväll när tiden går utt.

Blir bara en lung söndag för mig skall kocka mig en kopp te och sätta mig under ett täke och lässa en bok.


ha en underbar söndag

och Grattis i gen Mona på din födelsedag

Av sara - 23 september 2011 09:44

Fredag i dag allså vägnig

och vågen var på min sida i dag den vissa på -2kg så det är skönt :)

har inte gott ner allt jag gick upp på att fuska i två veckor men snart är det bort i gen

så nu vissar vågen 81,2kg i måndags stod den på 83,2

så nu får man hoppas att det går lika bra nästa vecka.


vad händer i dag då? jo det är tvättstugan i dag och skall försöka ta mig utt och gå i det finna vädret i dag också.


ha en bra dag kram på er alla

Av sara - 22 september 2011 22:01

Nu var det ett litet tag sen jag skrev här.

Är inte hellt moteverad att skriva just nu vett inte riktig varför.


Om starten med dukan går jätte bra just nu så jag hoppas att det kommer att hålla i sig nu. Har börjat att äta lite vart 3tim och det skänns jätte bra just nu så man får hoppas att vågen är snäll i morgon.


I dag har man varit på jobb intervju tror att det gick bra men är inte säkert.

Fick vett att dom inte hade några lediga jobb just nu så man var välldig lässen trode att dom hade mist två - tre plasser men nä så nu står man på noll i gen ;( förstår inte varför livet inte kan vara med mig. gör mitt bästa jämt men inte får man någott för det


nä nu skall jag kryppa ner i soffan och titta lite på tv innan jag går och lägger mig

puu hoppas på bätre dag i morgon

Av sara - 19 september 2011 06:53

Nu har man varit vaken sen fyra inte trevlig somman ju vid ett så många timar blev det inte. hoppas man kan sova lite på dagen. Ute rengnar det och blåser för fullt burr


I dag skall jag böra på ny start på dukan

blir några dagar ren protein nu för att komma i gång

hoppas på att rassa lite i vikt i gen.

Som jag har sakt tidigare så kommer jag att träna mera. hoppas det kommer hjälpa.

jag vett att jag har gott up lite till men tänter inte ställa mig på vågen förns på fredag vill inte bli lässen över vikten nu har mycket annat att tänka på.


Hoppas alla får en bra dag kommer in senare och skriver lite till kram på er alla

Av sara - 16 september 2011 17:24

I dag vakna jag många gåner under morgonen men somma om lite så att jag fick sov så jag vart pig. När jag gick upp fick jag ett tefonsamtal det var jobbet som jag sökte herom dagen dom ville att jag skulle komma på intervju på Torsdag var så glad att min dag har bara flyttit på som en dans.

Visst vågen vissa +1kg i morse men det gör fatist inte så mycket för jag vett att jag inte har ätit bra men jag har kommit i gång med min tränig jätte bra så det är jätte skönt. Har sprunigt på löpbandet i 40min i dag årka inte mera har tränigs värk i dom sen i onsdags :)

men nu är det gort så man är jätte nöjd med sig själv.

har lakt utt lite mer saker på taradera i dag.

Nu blir det lite mat sen blir det nog tv.


Att lite hopp kan få en att må så mycket bätre är otroligt :)


maten i dag

Frukost: kötbullar skinka ett ägg lite korv

Lunch: harverkli grött

mellan: köttbular

Middag vett inte riktigt än men blir nog något med kyckling

kväll: yoghurt med te

Tränig: löpbander 40min

Av sara - 15 september 2011 18:53

Ingen bra dag för min del.

har mott upp och ner. lässen sen bra sen lässen i gen.

Just nu skännse det som om vad man än gör så värkar det inte räka till ):

Har fott lite gort här hemma i dag.

Har lakt utt lite greger på tradera så man hoppas på att man får lite sålt

Nu skall jag kryppa upp i soffan och titta på en serige sen blir det nog inte så mycket mer. Mår inte alls bra i kväll så man får hoppas på en bättre dag i morgon.


Hoppas ni har haft en bätre dag än vad jag har haft


kramar på er alla

Av sara - 14 september 2011 21:57

I dag har det varit så tråkigt väder.

Tog det lungt i morse låg kvar i sängen och lässte en bra bok mysigt.

men tog mig en upp och gorde lite frukost titta runt lite på internet

var inte så mycket roligt att se men men

titta efter jobb men det finns inget här om kring just nu.

Sen så bytte jag om och ställde mig på mitt löpband 1 tims intevall på löpbandet så skönt fick värkligen utt allt vart så skönt trött.

efter duchen så kom min lilla mamma så vi åkte och handla lite så nu finns det lite hemma i gen :)

Har bara tagit det lungt sen.

Har tittat på 112 på liv och död välligt spänade min morbror kommer att komma i några avsnitt senare i höst skall bli roligt att se.

Nu skall jag sätta mig och titta på True Blood


   älskar den serigen!!!


Mat i dag

Frukost: yoghurt

mellan: ett ägg och lite mjölk

Lunch: köttgrytta

Middag: köbullar och lite passta

Kväll : sconse och te

Tränig: 1 tim på löpbandet

Vett att det inte är dukan men just nu äter jag lite mer kolhydratter för att sen åter gå till ren dukan skall se om jag får i gång vikt minsknigen då

Är lite desprirat just nu och skall öka min tränig ordentligt

Presentation

Mitt liv i med och mott gångar.

Dukan resan

13/3 94,3kg Attackfasen start fett 37,2

19/3 92,3kg -2 kg börjar

Cruisefasen

27/3 91,8kg -0,5 kg fett 35,8

4/4 91,1kg -0,7 kg fett 34,9

  11/4 90,1kg -1kg fett 34,4

18/4 88,8 - 1,3kg fett 33,4

25/4 87,5 -1,3kg fett 33

2/5 86,7 -0,8kg fett 32,1

9/5 86,1 -0,6kg fett 31,6

  16/5 85,0 -1,1kg fett 30,7

23/5 83,8 -1,2 fett 30,2

30/5 83,6 -0,2 fett 30,2

3/6 82 -1,6 fett 28,7

10/6 81,7 -0,3 fett 28,7

17/6 82,1 +0,4 fett 28,7

24/6 81,9 -0,2 fett 28,7

7/1 80,6 -1,3 fett 28,7

8/7 80,5 -0,1 fett 28,7

15/7 80,5 -0  fett 27,8

22/7 80,0 -0,5 fett 27,3

29/7 80,0 -0 fett 27,3

5/8 79,2 -0,8 fett 26,9

19/8 79,5 +0,3

9/9 79,4 -0,1

16/9 + 1,0

  

Ny start 19/9  83,2

 23/9 81,2 -2

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards