Alla inlägg under januari 2012

Av sara - 31 januari 2012 16:43

I morse vakna man men värdens huvudvärk så det var bara att ringa kerstin och sägga att man inte kan komma

sen ta en alvidon och kryppa ner i gen. sov ca 1 tim till sen kunde man väll leva lite bättre fast huvet bulta på ganska bra en då.

så det blev en väldigt lung förmidag.

men på eftermidagen hade man tvättstugan som man värkligen behövde.

så det vara bara att bita i hopp men det gick ganska bra ändå var skönt att komma ut

så nu har huvudvärken nästan släppt helt skönt!

Men det blir en jätte lung kväll så att man inte får tillbaka den i gen.


hoppas ni alla har en bättre dag kram på er alla

Av sara - 30 januari 2012 09:15

Så har en ny vecka börjat i gen.

Vakna tidigt i morse kunde inte sommna om så då gick man upp gorde lite frukost och satte sig vid darton

och titta runt lite.

Nu snart tänkte jag ta mig en promenad till Bibloteket och låna nya böker den jag låna i Torsdag har jag redan läst ut

var välldigt bra.


Är inte på dag tre med oxyelite pro

jag har inte skänt så mycket tycker jag har varit mer frusen än vad jag brukar vara men det vett jag inte om det beror på tabletterna eller om jag håller på att bli förkyld det märker man väll.

Men jag har fott mer ork och det är jätte bra tycker jag :)

Har nu ätit en tablet om dagen på morgonen inan frukosten

Från och med i dag skall jag börja ta två en på morgonen och sen en till efter 6-8tim

så man får väll se om det kommer att kännas mera.

Är nyfiken på om det hjälper?

Man vill ju så hjärna komma i bättre form inför sommaren och för att man skall må

bättre med sig själv.


Vad dagen mer har att ge det märker man väll.


Ha en underbar dag kram på er alla

Av sara - 27 januari 2012 11:18

Fredag i dag och vägnig inte så trevligt men men +0,2

har ju denna vecka i månaden som jag tror gör mycket

jag börja men min första tablett i dag av

  så nu har man tagit lite kort och mätt sig.

så nu får man se om det värkligen kan hjälpa en eller om man har gott på en

till mytt .

Berättar hur jag mår och känner mig av dom under veckan


I dag blir en lung dag för min del har ont i kroppen efter mitt besök hos sjukgymnasten i onsdag.

men skall väll försöka att göra lite saker här hemma.

Hoppas ni alla får en bra fredag

Av sara - 25 januari 2012 20:27

Början på denna veckan har kännts lite bätre än vad det har gort i helgen.

i måndags tog jag det bara lungt hade ont i huvet hella dagan då.

I tisdag så var jag och pratta men kerstin vilket var jätte skönt.

Jag känner att jag värligen behöver göra det. tog det lungt på eftermidagen

städa lite och sen blev det lung kväll. Ha lite jobbigare på kvällen men det hjälpte att pratta med mamma då.

I dag tog jag det lungt på morgonen

efter frukosten så kom syster och mamma och lila zoé så åkte vi och handla lite

sen åkte vi till sjukhuset jag skulle till sjukgymnasten och lila zoé skulle till läkaren.

Gick bra hos sjukgymnasten hade blivit lite bättre i naken så nu har man fott övnigar att göra hemma

så hoppas på att man skall bli normal i gen i naken snart.

det var inget faligt med zoé hon har problem med sin nya tänder.

sen åkte vi och vecka handla fick det man behövde och lite till :)

sen åkte vi hem med syster och zoé

sen åkte mamma och jag hem och gorde mat mamma kommer att sova hos mig

skönt att ha sälskap.


jag har fott mina nya tableter från gymgrosisten i dag

  så i morgon skall jag börja med dom.

så jag skall väga och mäta mig i morgon så skall jag väga mig om tre dagar och se om det har hänt något

för dom första tre dagar skall man ta en tablet på morgon sen skall man ta två tableter om dagen.

Den har fott bra komentarer om att den skall vara jätte bra.

Många har fott bra resultat. skall vara den ledande fetförbränare


så nu får vi se vad som händer om den funkar eller inte.


nu skall jag göra lite te sen blir det lite tv


ha en bra kväll kram på er alla

Av sara - 22 januari 2012 18:52

Denna helg har varit det jobbigaste på många helger.

Allt är svart just nu för mig. Har inget årk till någott vill inte göra någott

några förstår inte att jag inte vill träffa eller pratta med någon dom blir arga.

Men just nu kan jag inte göra någott åt det jag vill bara klara av dagarna själv.

Hoppas på att det skall bli bättre under veckan att den jäkla kännsla skall försvinna

så jag kan få min årk tillbaka.


Maten i heleg skall man inte pratta om fyyy den har varit hemsk kan jag sägga

min ätstörnig har gort sig tillkänna hella helgen har bara inte gott :(


men får försöka ta nya tag i veckan med både månde och maten.

har bestält från gymgrosisten som kommer komma till veckan hoppas att det kan hjälpa mig

på traven men vikten. Berättar sen hur det går.

Den har fott bra omdömen att det skall hjäpa en att minska i vikt och att man skall tappa cm vilken

känns viktigare för mig just bu så att man ser att det händer någott.


nä nu skall jag kryppa ner i soffan och titta på tv innan jag skall försöka sova.


hoppas ni alla har haft en bra helg kram på er

Av sara - 20 januari 2012 16:11

Jaha så har en vecka gott i gen oj oj

-18 när jag gick upp fyy

åt lite frukost var inte alls hungrig

vägde mig i dag och vissa på +0,4 :( skänns piss men men vad skall man göra

har kommit på en jäkla platå tror jag kommer inte under 83 har pandlat upp och nu när jag har gott ner har jag kommit till 82,9 som jag vägde föra veckan men sen går jag upp i gen blir så lässen

äter som jag skall visst lite mer frukt har det blivigt men herre gud det är ju frukt och inte massa anat skitt

tränar varge dag :(

har varit sött sugen i tre dagar nu så i dag gav jag med och åt en bondkaka till kaffet inte bra men i dag bryr jag mig inte årkar inte.

får ta nya tag i morgon


varit till barnmorskan fick en tid 13,00 men ingen kom så när jag tillslut fick tag på någon 13,45 då hade dom inte skrivit in mig som dom sa hade ju fott tids lapp och allt var lagon glad då!!

men fick komma in då tog blodtrycket det var bra sa hon men jag tycker det var lågt mott vad jag brukar ha

hade 115/75

känner att jag inte kan ställa mig upp för fort för då snurar det men men


i kväll blir det bara myss i soffan med katterna och kannse film.


nä skall gå och göra lite midag ha en bra kväll kram på er alla

Av sara - 19 januari 2012 14:36

I morse kunnde jag nästan inte tro att klokan stämde när jag vakna då var den vid 9 och jag hade bara vakna

två gånger under natten!! kändes såå skönt fick sova i 9 tim utan några störnigar.

det har inte hännt mig på jätte länge!!!

Man jag tror det beror på att sjukgymnasten mjuka upp min nake i går hon vred och drogg och massera man trode nästan att huvet skulle låsna ett tag gorde jätte ont i mörjan men sen blev det skönare. så när hon var klar så kunde jag böja och vrida mig utan problem i gen :)

hon sa att min huvduvärk och nake hänger i hopp

jag har så spända muskler i naken och axlar och rygg att det gör att jag få huvudvärk.

detta beror på mitt mående. så skall ditt nästa vecka i gen skall få lite övnigar att göra då.


Efter att jag tog mig ur sängen gorde jag lite frukost/lunch

har börjat ätta mitt största mål på morgonen har läst och hört att man skall göra det och det är ju lätt

efter som jag kan sova länge i bland.

Sen satte jag mig lite vid darton och titta runt på olika bloggar är alltid trevligt att lässa och få insperation av andra.

Sen gorde jag ordnig tvätten och gick ner och stoppa in den.

pratta men min lila pappa då :)

sen tog jag mig en jätte snabb 50 min promenad fick upp flåset bra skönt!

Det känndes att det var -4 sol och snö men det är bara bra att man får mer motståd då får man mer tränig.

så nu har jag gort mig en kopp kaffe skall snart ner och hämta tvätten sen blir det att ta ett skönt bad och slappna av lite börjar bli jätte öm och trött i naken.


I kväll blir det tv mycket jag följer på torsdagar :)

Biggest loser sverige

once upon a time

Grimm

Revenge


så jag vett vad jag skall göra i kväll :)


hoppas på att vågen vissar ok sifror i morgon

vägde mig i måndags kunnde inte hålla mig hade gott upp 1kg då hade fuskat men jätte mycket frukt i helgen och ingen tränig så nu hoppas jag att det skall ha försvunit men är ok med att det skulle vissa +-0 också har gott ner 1 cm runt midjan mätte mig i dag


nu skall jag springa ner till väten hoppas ni får en underbar kväll kram på er alla


Av sara - 18 januari 2012 06:06

God morgon!

Sitter här halv vaken men en stor kopp te och försöker vakna önskar att man hade haft kaffe hemme så det kunde

vara lättare att vakna till men men det skall nog gå :)


Nu på morgonen skall jag till sjukgymnast för att kålla upp min nake och grygg

jag hoppas på att dom kan hjälpa mig att komma på varför jag har så ont i huvet jämt.

Skall kolla upp hur mycket dom tar för massage så man kan mjukna upp just naken och axlarna för nu är dom

stela som berg.


Efter detta besök så skall min lilla mamma och jag träfas och fika lite.

sen hämta syran och åka och handla lite.

Tycker det är mysigt att vi gör det en gång i veckan. och det hjäper mig att komma ut fasst jag kannse inte vill i bland.


vad som händer rästen av dagen ja det märker man väll :)


nu skall man väll göra lite frukost

ha en bra onsdag kram på er alla

Presentation

Mitt liv i med och mott gångar.

Dukan resan

13/3 94,3kg Attackfasen start fett 37,2

19/3 92,3kg -2 kg börjar

Cruisefasen

27/3 91,8kg -0,5 kg fett 35,8

4/4 91,1kg -0,7 kg fett 34,9

  11/4 90,1kg -1kg fett 34,4

18/4 88,8 - 1,3kg fett 33,4

25/4 87,5 -1,3kg fett 33

2/5 86,7 -0,8kg fett 32,1

9/5 86,1 -0,6kg fett 31,6

  16/5 85,0 -1,1kg fett 30,7

23/5 83,8 -1,2 fett 30,2

30/5 83,6 -0,2 fett 30,2

3/6 82 -1,6 fett 28,7

10/6 81,7 -0,3 fett 28,7

17/6 82,1 +0,4 fett 28,7

24/6 81,9 -0,2 fett 28,7

7/1 80,6 -1,3 fett 28,7

8/7 80,5 -0,1 fett 28,7

15/7 80,5 -0  fett 27,8

22/7 80,0 -0,5 fett 27,3

29/7 80,0 -0 fett 27,3

5/8 79,2 -0,8 fett 26,9

19/8 79,5 +0,3

9/9 79,4 -0,1

16/9 + 1,0

  

Ny start 19/9  83,2

 23/9 81,2 -2

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards