Alla inlägg under juni 2011

Av sara - 14 juni 2011 14:56

I går sa en som jobba på ica att hon (skäner henne lite) tyckte att jag har gott ner jätte mycket och att det syndes jätte mycket var så glad!!! Och hon undra hur jag har gort så jag beträtta så hon vart nyfiken skulle gå ni och lässa om det och kannse börja själv roligt att kunna introdusera andra.

Så nu skall jag ta nya tag i morgon och göra några dagar attack

jag måste komma i gång i gen vett inte riktit varför jag har kommit på fel spår men jag tror det beror på att jag har haft så mycket med skolan att göra och att jag är sjuk hjälper inte häller vill ja kunna träna men det får jag inte  och jag årkar inte häller.


jag har fott förlängt på mitt sommar vik hella agusti utt :-)

jag har inte gort mycket i dag var tvungen att sjukskriva mig i dag har inte sovit ett dugg i natt och har lite febber så jag har sovit hella förmidagen.

skänns inte bra men jag måste lyssna på min kropp nu har fott lite skäl av doktorn att jag inte villar som jag skall men det är svårt.

nä nu skall jag kryppa ner i badet med en bra bok

ha en jätte bra dag kram på er och tack för era insperationer så att man årkar fortsätta nu när man har tappa det för tillfället

Av sara - 12 juni 2011 11:42

I natt vakna jag av att det åska som bara den mysigt tyker jag :)

somna om i gen och vakna inte förns 9,30 skönt men skulle kunna sova mer skänner jag har blivit förkyld i gen och är hellt täppt i näsan i gen så det blir att ringa läkaren i morgon i gen för jag tror inte att jag han bli hellt bra i min bihålor för att jag fick problem med pencelinen suk jag vill bara bli hellt bra i gen är det för mycket bejärt???


men man får bitta i hopp skall jobba kväll i kväll så man hoppas på att det skall gå fort. är ledig i morgon så då får man villa upp sig skall jobba på tisdag i gen


Dukan går så där just nu har tappa lusten lite och har svårt att mottstå saker som inte är till låttna.

jag har läst om ett preparat som skall gör så att man inte tar upp så mycket av colhydraterna som man äter funderar på att pröva detta men jag vett inte än.

   http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/glucosanol-60-tabletter?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=BS+tjej+NF+12%2F6


nä nu måste jag göra mig klar för att gå till jobbet

ha en bra dag kram på er

Av sara - 10 juni 2011 20:12

Tog en sovmorgon i morse vad behövligt och skönt!

Stälde mig på vågen men det var inte roligt :( bara 0,3kg

jag vett att jag har fuskat lite men det skänns så tungt just nu!

jag vill värkligen gå ner mer men just nu skänns det som sakt välldigt tungt som om att jag håller på att tappa taget puuu

jag skall försöka ta mig i kragen och vara jätte duktig nästa vecka.


nog klagande

i dag har solen varit så skönt!!!

Jag och kicki var ner på stan ett tag och titta runt försöker att hitta en ny hårfärg men jag är så velig vett inte vad jag vill ha för värg så det blir nog att titta runt lite till innan man bestämmer sig.

kicka körde mig till syran var där ett tag och sola och lekte med barnen sen åkte mamma jag och syran och handla lite. var välldigt varmt och kaldigt

dom földe med upp och åt lite så vi kunde fira att jag gick utt skolan i går.

nu på vällen har jag sutit vid darton och titta runt lite.

skall sätta mig och titta på en film men sen blir det sängen skall jobba i morgon 7-13


min mat i dag

Frukost: ingen

Lunch: drick yogurt

Fika: keso rostbiff gurka tomat

Middag: köttfärs

Kväll: lite godis :(

Tränig: lite promenad


Ha en jätte bra kväll!!! kram på er

Av sara - 9 juni 2011 16:11

  I dag blev man  

Nu har man gott ett och ett halvt år! Oj vad tiden går fort så nu är man klar Uska det är svårt att fatta tycker jag det kommer väll :)

Så nu har man två utbildnigar så det skänns så bra.

Det har både varit tungt med roligt att läss till undersköterska.

Kommer att sakna alla på skolan men man få hålla kontakten en då bara för att man har slutat skolan inebär det ju inte att man inte kan träfas endå.

Efter skolan så gick jag ner på stan och träfa upp en kompis vi gick lite i afärer sen åkte vi till mobackes (är en trägords handel) och fick och satt och bara pratta en massa om allt och lite till :-)

Sen skörde hon mig hem så nu har jag suttit och tittat lite på internet nu när man kan i gen :)

Har lite saker på daton som jag skall ta bort nu när skolan är över man har sammlat på sig välldigt mycket jobb på darton men nu skall det bort.

Kvällen blir nog lung tror jag skall nog titta på tv bara.


Min mat i dag

Frukost: yogurt ett ägg

Ficka: en rultårts bitt (fyyy men man har ju bara avslutnig i dag)

Lunch: en kopp kaffe lite jornätter (aj aj)

Mellan: yogurt ägg

Middag: har inte riktigt bestämt mig men blir nog kyckling

Tränig: promend


Ha en underbar kväll kram på er

Av sara - 8 juni 2011 14:57

Har inget internet ingen telefon ingen tv :(

Hella min surver är nere och telia vett inte när det är lagat :(

man skänner sig som man lever i sten ålden fyyyy vad  man är beroend

av tekniken.

som tur fick jag låna internet av syran så jag kunde kolla min mail


min dag har varit ok

varit i skolan och sen så var hella klasen upp till en lärare och fika

sen gick jag till syran har njutit av solen är så varm och skönt!!!

33 i skugan nu


i morgon är det sissta dagen i skolan sen är man undersköterska :) skänns så bra!!!

Blir nog en lung kväll och fortsätta och njuta av solen



ha en bra kväll kram på er alla

hoppas snart på att få igång min internet snart

Av sara - 5 juni 2011 23:05

I dag har jag varit upp till syran och firat henne för hon fyllde ju 22år men jag fick också vara med på ett hörn i dag för att vi fira mig också i dag för att jag var ju sjuk när jag fyllde år.

Sen har pappa och jag hjälps ått och kollat min cykel så nu får vi hoppas på att det är hundra nu :)

sen har vi titta på film den var jätte bra!!!

Har haft en bra dag.





Måste bara berätta att jag kunde ha syrans linne som är storlek 36-38 i går :) kan inte fatta det visst det sitter inte hundra men än då har linet på mig på korten

Maten i dag

Frukost: yogurt ett ägg

Fika en bulla kaffe och en kaka lite lårta (gott men min mage vart orolig)

Middag: fisk med lite grönsaker  och en röra

Kväll: te och yogurt

Tränig: promenad


Dom här korten tog vi i går:

                     Zoé :)   Morfar & Nicke     Danne och grillen :)   zoé   Morfar & Zoé   Nicke :)   Jag & zoé        syran och jag :)



Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft kram på er


Av sara - 5 juni 2011 12:03

I dag fyller min lilla syster 22 år!!!

GRATTIS!!!!


  

Av sara - 4 juni 2011 18:47

I dag vakna man till ett underbart väder 31 i solen så skönt!!!!

jag och pappa tog en lång frukost och satt och pratta spela yatzy våran lila tradion och inte gorde det något att man vann :)

Sen så gorde vi oss i årdnig syran kom och vi gick ner på stan och titta lite och köpte present till syran som fyller i morgon. sen satte vi oss och fick och pratta massa. Trevligt att bara vara jag syran och pappa det händer inte så ofta.


sen gick vi hem och hämta saker hos mig och sen upp till syran och nu har vi grillt och haft det jätte trevligt. nu skall barnen snart sova sen skall vi spella lite spel och sen blir det nog att se en film.

Så jag kan bara samman fatta dagen som en härlig dag!!!!

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag.

kommer att lägga in lite kort sen som vi har tagit under dagen.


Min mat i dag:

Frukost: yogurt och ägg

Lunch: sallad på kaffe och en kopp kaffe

Middag: Grillat kött och sallad.

Kväll: jordgubbar och lite glass (kunde inte stå i mott)


Ha en jätte bra lördags kväll

massa kramar på er alla

Presentation

Mitt liv i med och mott gångar.

Dukan resan

13/3 94,3kg Attackfasen start fett 37,2

19/3 92,3kg -2 kg börjar

Cruisefasen

27/3 91,8kg -0,5 kg fett 35,8

4/4 91,1kg -0,7 kg fett 34,9

  11/4 90,1kg -1kg fett 34,4

18/4 88,8 - 1,3kg fett 33,4

25/4 87,5 -1,3kg fett 33

2/5 86,7 -0,8kg fett 32,1

9/5 86,1 -0,6kg fett 31,6

  16/5 85,0 -1,1kg fett 30,7

23/5 83,8 -1,2 fett 30,2

30/5 83,6 -0,2 fett 30,2

3/6 82 -1,6 fett 28,7

10/6 81,7 -0,3 fett 28,7

17/6 82,1 +0,4 fett 28,7

24/6 81,9 -0,2 fett 28,7

7/1 80,6 -1,3 fett 28,7

8/7 80,5 -0,1 fett 28,7

15/7 80,5 -0  fett 27,8

22/7 80,0 -0,5 fett 27,3

29/7 80,0 -0 fett 27,3

5/8 79,2 -0,8 fett 26,9

19/8 79,5 +0,3

9/9 79,4 -0,1

16/9 + 1,0

  

Ny start 19/9  83,2

 23/9 81,2 -2

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards