Alla inlägg under juli 2011

Av sara - 26 juli 2011 22:20

I går var det grillnatta här i bollnäs jag eva var ner det var jätte många som var där.

Vi hade det trevligt och mötte upp syran och hennes kompis sandra titta på Eric sade han var hellt okej men kunde varit lite bätre men men

vi hade tur med vädret till en början det åska lite längre bort men det komm inte till oss men när det var en tim kvar och jag och eva tänkte gå och äta ja då var det som om någon öppna en kran det bara öste ner vi var supper blötta.

Tog lite kort i går.

  Den här åkte syran och sandra fyyy nej inte jag       massa   Folk   Eva & jag finna flickorna hahha   zoé & nicke utsalgen årka inte vänta på Eric :) mosters sötnosar





I dag har jag jobbat kväll och jag säger det tur att det bara var några timar för jag hade inte årkat mera har varit så rörigt!!!! hella kvällen fyyy man får hoppas att det är bättre i morgon annas kommer det bli en jätte jobbig dag.

nä nu skall jag kryppa i säng och somma några timar


Dukan mat

Frukost: yogurt ett ägg

Lunch: köttbullar ett ägg lite skinka

Middag: fil

Kväll: ett ägg tre köttbullar


kram på er alla

Av sara - 24 juli 2011 20:46

Nu hra man gort klart andra jobbar helgen så skönt!!!

känns att man jobba 11 tim i går och att man har haft heldag i dag man

är mör i hella kroppen skall bli så skönt att vara ledig i morgon.

skall ner på stan och titta på eric saade som upträder här i bollnäs i morgon. skall bli trevligt att träfa eva och bara ha en trevlig kväll.

får hoppas på att vädret är bra i morgon så att vi slipper reng.


Vad gäller dukan i dag har det inte funkat alls i dag.

så nya tag i morgon skall bli strängare i gen nu!!


Ha en bra kväll kram på er alla dukare


sänder massa tankat till alla i norge!!!!   

Av sara - 22 juli 2011 12:05

I dag stälde jag mig på vågen för det är ju fredag och jag vart så glad vågen stog på 80kg allså har jag nått mitt första stora mål!! är så glad.

kan inte fatta att jag har lykas med det!!

så nu är mitt nästa mål 75kg men jag käner att jag inte skall sträsa men det just nu

huvudsaken är att jag kan hålla vikten just nu.


 

Av sara - 20 juli 2011 20:54

I dag var man uppe i tid ått en god frukost. sen gorde man sig klar och sen åkte man och hämta upp syran sen begav vi oss till gävle och valborg.

Börja men att fika på ikea det är så bra och biligt.

Sen tog vi god tid på oss att gå i genom ikea hitta lite som man behövde ha. 

sen åkte vi vidare till stadium jag hitta shorts i storlek 40 :) och sen bikini också i 40 vart så glad att jag kan ha kläder i mindre storlek nu.

Fick allt för 200 så man fynda!

sen så åkte vi vidare och sprang i olika affärer man var lagon trött när man vid 15 tiden åkte och ått på mcdonalds var typp hunda år sen jag ått där var gott men man märker att man inte är van att ätta sådan mat magen vart lite orolig.

sen åkte vi till söderhem och syran hadla lite där också sen åkte man hem en jätte trevlig dag men nu är man lagon mör och trött blir bara tv i kväll och får se hur länge man har ögonen öppna :)


hoppas ni har en bra kväll kram på er alla

Av sara - 19 juli 2011 19:35

I dag ringde klockan 5,30 då var det bara att gå upp pappa var snäll och gick upp och ått frukost men mig. men när jag cyckla till jobbet så gick han och la sig en stund i gen hahaha

Det var första dagen på nya avdelnigen i dag det har varit mycket att lära sig men jag tycker att det har gott bra.

Efter jobbet så mötte pappa mig vi tog en promenad sen drack vi kaffe

sen tog vi bilen och åkte utt i skogen och plocka blåbär fick tag i ganska mycket :)

sen handla man lite.

och när vi kom hem börja vi men maten.

har nyss ätit så nu siter vi i soffan och väntar på att blåbärs pajen skall bli klar mums skall bli gott kannse inte så bra men gott:)

Blir bara en lung kväll i kväll är trött

 

Min mat i dag:

Frukost: yogurt ägg

Mellan: ett äpple och kaffe

Lunch: yogurt och ägg

mellan: två korvar

Middag: kötffärs men wokgrönskare

Kväll: blåbärs paj

Tränig: cyckla och promenad i skogen


Ha en jätte bra kväll kram på er alla ...

Av sara - 18 juli 2011 20:38

I dag har man varit ledig försökte sova länge men jag har sovit så dåligt hella natten så det gick inte att sova i morse. så jag gav upp och gick upp satte mig och titta på tv och dartorn. åt lite frukos gorde inte så mycket resten av eftermidagen. sen kom pappa vi åkte åkte och handla lite sen blev det att göra middag. ått länge och pratta mycket mysigt!

Jag funderar på att köp en ny telefon från webhallen men är lite osäker men jag behöver ju en ny så det blir nog en ny mobil snart.

Blir bara tv i kväll skall snart lägga mig jobbar i morgon morgon.


Mat i dag

Frukost: yogurt

mellan: ett ägg

Middag kyckling men grönsaker

kväll: lite yogurt



Av sara - 17 juli 2011 22:57

I dag har man jobbat kväll har gott jätte bra och fort. Det var sista dagen på denna avdeling tråkigt för jag trivdes jätte bra men det skall bli roligt att lära sig nya saker på nästa avdeling också skall börja där på tisdag så jag får en dag ledig skönt!!

Pappa kommer till mig i morgon han skall bo här tills fredag trevligt med sälskap :)

syster jag och pappa skall ha en heldag tillsamman på torsdag skall bli jätte mysigt att bara vara vi tre.


nä nu skall jag lägga mig är så jäkla trött....


kram på er alla

Av sara - 16 juli 2011 20:25

I dag ringde klockan 5,30 då var man lagon mör kan jag säga några tims sömn fick man men det skändes att man hade jobba kväll dagen innan.

Man massa upp ur sägen gorde lite frukost satt och titta lite på tv men jag kan inte säga att jag vett vad jag såg på :) var så trött.

Sen tog man cycken till jobbet hade tur att regnet inte komm just då.

Det var jätte mycket att göra på förmidagen man sprang över allt och skulle hålla reda på en jäkla massa men det gick ganska bra. men efter lunchen då var man jätte möra i både ben och huvud kan jag säga men eftermidagen gick ganska fort som tur.

Handla lite efter jag slutat jobba.

när jag kom hem var jag trött och blött för det börja regnan puu inte mysigt.

så det blev att kryppa ner i badet och bara njuta ett tag men höll på att sommna några gånger så det var bara att gå upp sen blev det mat och tv.

Blir bara tv i kväll och en idig kväll är välldigt trött och man skall jobba kväll i morgon så då skall man väll vara lite pigg så att man årkar med det också.


Min mat i dag

Frukost: yogurt

Mellan: ett ägg en kopp kaffe

Lunch: lite salad lite rabarber paj (inte bra!!)

Middag: korv lite yogurt

Kväll: ett ägg en näktarin och en kopp te

Tränig: cykling och en jäkla massa spring på jobbet


Ha en jätte bra lördags kväll

kram på er alla

Presentation

Mitt liv i med och mott gångar.

Dukan resan

13/3 94,3kg Attackfasen start fett 37,2

19/3 92,3kg -2 kg börjar

Cruisefasen

27/3 91,8kg -0,5 kg fett 35,8

4/4 91,1kg -0,7 kg fett 34,9

  11/4 90,1kg -1kg fett 34,4

18/4 88,8 - 1,3kg fett 33,4

25/4 87,5 -1,3kg fett 33

2/5 86,7 -0,8kg fett 32,1

9/5 86,1 -0,6kg fett 31,6

  16/5 85,0 -1,1kg fett 30,7

23/5 83,8 -1,2 fett 30,2

30/5 83,6 -0,2 fett 30,2

3/6 82 -1,6 fett 28,7

10/6 81,7 -0,3 fett 28,7

17/6 82,1 +0,4 fett 28,7

24/6 81,9 -0,2 fett 28,7

7/1 80,6 -1,3 fett 28,7

8/7 80,5 -0,1 fett 28,7

15/7 80,5 -0  fett 27,8

22/7 80,0 -0,5 fett 27,3

29/7 80,0 -0 fett 27,3

5/8 79,2 -0,8 fett 26,9

19/8 79,5 +0,3

9/9 79,4 -0,1

16/9 + 1,0

  

Ny start 19/9  83,2

 23/9 81,2 -2

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards