Alla inlägg under augusti 2011

Av sara - 5 augusti 2011 22:13

Freadag i dag och då är det ju min vägg dag och jag vart glad när jag ställde mig på vågen i morse den vissa -0,8 :)

har varit stenhård men det jag äter nu och det värkar som det hjälper i gen skäns så skönt så nu är det bara att fortsätta på detta viss tills man har gott ner det man vill.

hoppas på lika bra nästa vecka med.


Jobbat i dag kväll har gott ganska fort skönt:)


Mat i dag

Frukost: yogurt med havrekli ett ägg

Middag: fil och ett ägg massa kaffe under kvällen


Kram på er alla

Av sara - 4 augusti 2011 23:14

I dag vakna man av att man hade fott sms mamma och syran var på vägg för att vi skulle hadla så det var bara att springa ur sägen klä sig sen åka oj oj man var lite snurig innan man vakna riktigt.

Hitta lite sakre som man var tvungen att ha hemma har prövat köppa keso i gen skall kolla om det går att äta i gen har värkligen lässna på det men jag vett ju att det är bra nu när jag skör för rullt i gen har inte fuska en enda gång!!! är lite stålt över mig själv.


På kvällen fick jag besök av A

han skulle försöka klappa min han katt Gizmo men min lilla kille är jätte rädd för andra så han lyckdes tränga sig över till min granne och jag sprnag över men vi kunde inte hitta han så man trode att han hade ramlat ner så man var utte och sprang och titta också men kunde inte hitta han var så orolig att jag inte visste vad jag skulle ta vägen som tur var fans ju a här med mig.

Men efter 5 tim så roppar min granne på mig då var Gizmo inne hoss henne så jag fick gå över och fånga in han var sååå glad att han inte hade skadat sig eller något så och jag har tur som har en så snäll granne som inte vart arg eller så.

Så nu ligger han här brevid mig och prattar en massa så skönt att höra kan jag säga.


Har fott min mobil i dag hura men jag kan inte använd den än måste få ett nytt kort för det jag har i dag är för stort så det är lite trökigt att jag inte kan använda den än men det är tur att det kom fram till mig efter att deom skicka den fel först.


Dukan mat i dag

Frukost ca 1 dl yogurt på springande fott

Lunch: två kokta korvar lite keso ett ägg

Middag: ingen

Kväll: en kopp te

Tränig typ ingen


Så i morgon skall man vägga sig hoppas att den vissar lite minus nu.


Ha det bra kram på er alla

Av sara - 3 augusti 2011 22:20

I dag har man haft en lång dag på jobbet.

har varit små rörigt hella dagen tycker jag. men gör sitt bästa men det skäns inte som det räker i bland.

fick jobba över lite mer än 30 min men jag kan ju säga att det skändes som om det var mer än det var så trött att jag var vimelkantig puu

när jag kom hem hade jag fott med posten att mobilen hade kommit så jag slängde mig på cycken i gen och ner till ica passa på att handla lite. men när jag skulle hämta mobilen hade posten gort fell så att mobilen inte hade kommit!!! var så bisviken:(

så man fick cykla hem i gen utan mobil :( hoppas på att den kommer i morgon.

har bara tagit det lungt se tittat lite på tv hållt på med darton funderat på hur hösten kommer att se ut man blir ju orolig att man inte kommer att få jobba mera efter att man har jobbat klart för i sommar.


Dukan mat i dag

Frukost: yogurt

Mellan: fil

lunch: kyckling och salad

Middag: samma som i går

Tränig: jäkla massa spring på jobbet hella dagen och en massa trapor att spinga i. cyckling


ha en bra kram på er alla dukare

Av sara - 2 augusti 2011 18:14

 


Nu är det en vecka sen man skrev har inte skänt att jag har haft så mycket att skriva och har tyvär haft ont i huvet hella helgen så det har inte blivigt så mycket vid darton.

Men men jag har jobbat en massa har haft det välldigt rörigt på jobbet så man har varit hellt tom i huvet när man kommit hem puuu säger jag bara.

I fredag när jag vägde mig så stog vågen stilla i gen skönt att vetta att man kan ätta lite fel utan att man går upp i gen kan vara bra att jag har stot still ett tag tycker jag för då hinner kroppen att anpassa sig till den nya vikten men nu när det är en ny månad skall jag vara supper duktig så nu skör jag lite attackfass för att jag skall se om det kan hjälpa mig att komma i gång i gen men vikt minsknigen mitt nya vikt mål är 75 kg så det är 5 kg kvar sen får jag se om jag trivs men det eller om jag skall ner till 70.

Men i dag var jag och syran och titta på kläder på lindex och då pröva jag att linne i M och den satt bra så jag är så glad att man märker det på kläderna och nu när man är i afären så kan man titta på allt för man kan nästan ha allt nu :)


Jag har beställt en ny mobil i går en

    jag behöver en ny mobbil för min är knäpp vissa gånger kan jag inte svara vissa gåger kan jag inte skriva så nu har jag sparat till en ny och många jag skänner har iPhone 4 32GB och dom säger att dom är jätte bra så nu är min påvägg hura hoppas jag får den i morgon eller på torsdag :)


Dukan mat

Frukost: yogurt och ett ägg

Mellan: fil en kopp kaffe

Lunch: kyckling en korv bitt

Middag: korv och rostbiff lök och svamp

Kväll: kannse ett ägg eller yogurt

Tränig: massa spring på jobbet och i trappor sen cykla till ochfrån jobbet och ner på stan och tillbacka 


Blir en lung kväll framför tv blir en tidig kväll för jag sover supper dåligt just nu och jag har en lång dag i morgon på jobbet. jobbar varge dag denna vecka uton på torsdag.

ha en bra kväll kram på er alla

Presentation

Mitt liv i med och mott gångar.

Dukan resan

13/3 94,3kg Attackfasen start fett 37,2

19/3 92,3kg -2 kg börjar

Cruisefasen

27/3 91,8kg -0,5 kg fett 35,8

4/4 91,1kg -0,7 kg fett 34,9

  11/4 90,1kg -1kg fett 34,4

18/4 88,8 - 1,3kg fett 33,4

25/4 87,5 -1,3kg fett 33

2/5 86,7 -0,8kg fett 32,1

9/5 86,1 -0,6kg fett 31,6

  16/5 85,0 -1,1kg fett 30,7

23/5 83,8 -1,2 fett 30,2

30/5 83,6 -0,2 fett 30,2

3/6 82 -1,6 fett 28,7

10/6 81,7 -0,3 fett 28,7

17/6 82,1 +0,4 fett 28,7

24/6 81,9 -0,2 fett 28,7

7/1 80,6 -1,3 fett 28,7

8/7 80,5 -0,1 fett 28,7

15/7 80,5 -0  fett 27,8

22/7 80,0 -0,5 fett 27,3

29/7 80,0 -0 fett 27,3

5/8 79,2 -0,8 fett 26,9

19/8 79,5 +0,3

9/9 79,4 -0,1

16/9 + 1,0

  

Ny start 19/9  83,2

 23/9 81,2 -2

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards